- ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
Κυριακή, 7 Μαρτίου 2021
Από τη θέση του Head of YouTube Products, Solutions and Innovation για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, ο Nadav βοηθάει τους διαφημιζόμενους να αξιοποιούν το online video προς όφελος της επιχείρησής τους.
Έχοντας πάθος με την τεχνολογία και τη μοναδική ικανότητά της να αλλάζει τον κόσμο, ο ίδιος έχει συμμετάσχει ως εισηγητής, μεταξύ άλλων, σε διεθνή συνέδρια, το London Business School, το University of Tel Aviv και το Israeli Marketing Association.
Νωρίτερα, ο Nadav ήταν επί μία πενταετία Industry Head της Google στο Ισραήλ και, όπως δηλώνει, ένα από τα αγαπημένα του κανάλια στο YouTube είναι το kids react”, το οποίο αρέσκεται να παρακολουθεί με τα 2 παιδιά του.
Ο Nadav Perry θα συμμετάσχει στην ενότητα “Google Video: How to win Micro-moments & excel in a mobile-first world“.
Περίπου 1,5 δισ. χρήστες επισκέπτονται κάθε μήνα το YouTube. Και το κάνουν γιατί θέλουν να παρακολουθήσουν videos! Με περισσότερες από 400 ώρες περιεχόμενο να «ανεβαίνει» κάθε λεπτό, το YouTube προσφέρει τη μεγαλύτερη και πιο φρέσκια βιντεοθήκη στο Διαδίκτυο. Ο κόσμος επιστρέφει ξανά και ξανά για τις αυθεντικές φωνές που θα βρει εκεί και για το περιεχόμενο που αγαπά.
Η επίδραση του YouTube στην pop culture είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Για τους διαφημιζόμενους αποτελεί, λοιπόν, μία κομβική πλατφόρμα για να μοιράζονται τις ιστορίες σε όλες τις οθόνες και για να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά με τα κοινά που τους ενδιαφέρουν.
Όπως αναφέρει ο Nadav, “Cultural influence and more attention = greater brand impact and results you can measure on every screen”.